Skocz do treści Skocz do menu

ARCHIWUM AKTUALNOŚCI

  • Wagabundo Travel Adventure & Incentive zwycięzcą w konkursie GOLDEN ARROW w kategorii na najlepszy Program incentive travel. To już nasze drugie wyróżnienie po MP Power Awards w tym roku, które otrzymujemy za projekt wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel wykonany dla Epson Europe. Nasz projekt znalazł się w gronie projektów wykonanych m.in. dla PKN Orlen, Hewlett Packard Enterprise Polska, Orange, PepsiCo Polska, Volkswagen Group Polska, 3M, Samsung Polska, NIVEA, Unilever, Electrolux, POLSAT, Polskie Radio, IKEA, Mitsubishi Motors Polska, Polkomtel, USP Zdrowie, ŠKODA Polska, Grupa Żywiec, TVN, Hochland, Kompania Piwowarska, Mastercard, Zott, adidas, Play, Mazda Polska, Philips Polska , Wybierz dobrze. Wybierz ROCKWOOL., Amica. Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” ocenia efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla jury ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań. Jury tegorocznego konkursu Golden Arrow obradowało pod przewodnictwem Artura Sikory, dyrektora marketingu Bank Zachodni WBK. Ponadto w 12. edycji konkursu Golden Arrow zasiadali: Bartosz Cwojdziński, marketing manager, NIVEA ; Kinga Dobrzyń, zastępca dyrektora ds. usług komunikacji i przesyłek reklamowych w Biurze Rozwoju Oferty Produktowej Poczta Polska SA; Jacek Gliniak, general manager, Agencja reklamowa Nairobia; Michał Grajewski, project director, Human2Human; Bartosz Grodny, marketing manager, Carlsberg Polska; Anna Gruszka, chief digital officer, IPG Mediabrands; Jarosław Kozak, head of sales, Google Poland; Mirosław Młynarczyk, client service director, Albedo Marketing; Maciej Olszanka, account supervisor, Unique One; Małgorzata Ołdak, country media manager, Ferrero Rocher Polska Commercial; Agnieszka Ryttel-Dyduch, marketing communications director, vivus.pl; Michał Sobolewski, B2C marketing director, Play; Marek Różycki, business director, Saatchi & Saatchi; oraz Paulina Złotnicka, media & digital manager, Kompania Piwowarska. Organizatorem konkursu Golden Arrow są VFP Communications (MMP) oraz @Polskie.Stowarzyszenie.Marketingu.SMB #boJAKOŚĆjestSPOSOBEMokazywaniaSZACUNKU #konkurs #goldenarrow #epson #wagabundotravel http://goldenarrow.pl/zwyciezcy-2017.html Link

    Zobacz na facebook

    151 dni temu z Facebook

  • lecimy na księżyc po następne nagrody! 🚀;) Jury konkursu Golden Arrows (MMP) 😍 ogłosiło nominowane do nagród projekty, a my otrzymaliśmy jedną z nominacji na najlepszy w branży eventowej Program Incentive Travel 2016 roku, za projekt programu wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel (Epson21Samurajów). Samuraje, Epson, brawo Wy! Do zobaczenia 22 czerwca na Gali w Warszawie! 🍾 #Epson #ToTheMoon #IncentiveTravel #SalesSupport #EffectiveSalesSupportPrograms #SalesWarriors #DreamTeam #Motivation #Spirit #Inspiration #NextLevel #Happy #BestOfTheBest Link

    Zobacz na facebook

    170 dni temu z Facebook

  • Razem ze Stowarzyszeniem Sędziów Polskich Iustitia Polska - "Polish Judges" oddział we Wrocławiu oraz Zrzeszenie Prawników Polskich oddział we Wrocławiu, zapraszamy wszystkich członków i sympatyków na projekt "Pomiędzy Słońcem a Księżycem" Plan jest prosty! Zdobycie najwyższego szczytu Meksyku - Pico de Orizaba. Zatem, jeżeli nie lubisz wyzwań, tacos, mohito, a przygoda jest Ci obca, zostań w domu! My zamierzamy się świetnie bawić ;) więcej szczegółów dot. projektu na stronie: https://www.meksyk2017.pl Link

    Zobacz na facebook

    194 dni temu z Facebook

  • z okazji świąt Wielkanocy ..inspiracji i umiaru w nadmiarze komplikacji w nadchodzących dniach, życzy Wagabundo Travel :) Link

    Zobacz na facebook

    225 dni temu z Facebook

  • Otrzymaliśmy nagrodę w najbardziej prestiżowym konkursie branży eventowej - MP Power Awards, w kategorii Incentive Travel B2B, za najlepszy projekt w 2016 roku. Startowaliśmy z realizacją Epson 21 Samurajów (program wsparcia sprzedaży + incentive travel). Naszą konkurencją były m.in. agencje ICP Group SA oraz Wysoko i Wyżej z realizacjami dla BMW i TU COMPENSA SA. Profesjonalizm nigdy nie jest działem przypadku ;), tylko wynikiem ciężkiej pracy. Dziękujemy i zapraszamy następnych! http://www.meetingplanner.pl/artykuly/publikacje/art,249,mp-power-awards-2016-nagrody-branzy-eventowej-rozdane.html #brawoEpson #brawoSamuraje Link

    Zobacz na facebook

    242 dni temu z Facebook

  • Ku słońcu! :) Jury konkursu MP Power Awards ogłosiło nominowane do nagród projekty. Otrzymaliśmy jedną z nominacji za najlepszy projekt incentive travel B2B (Epson 21 Samurajów). Bo pełnię swoich możliwości osiągamy przy ludziach, którzy są naszym tłem i dla których potrafimy być tłem równie atrakcyjnym! Samuraje, Epson, brawo Wy! Do zobaczenia 24 marca na Gali w Warszawie! Link

    Zobacz na facebook

    257 dni temu z Facebook

  • Werbujemy żądnych przygody na Projekty Dwie jurty i koń i Żółty jar! - podróżujemy w przebraniach (tradycyjne stroje kirgiskie tj. wypożyczone stare wilcze skóry, derki, kalpaki) - 1400eur + przelot (wyżywienie oraz przebrania wliczone) - terminy lipiec/sierpień - umiejętność jazdy konnej nie jest wymagana, nie szukamy bohaterów, ale osób o właściwej mentalności :) 1) Dwie jurty i koń http://wagatr.pl/wyprawy/75 http://wagatr.pl/pobierz/1703 2) Żółty jar http://wagatr.pl/wyprawy/73 http://wagatr.pl/pobierz/1704 #wyprawy #pozaszlakiem #doprzeszłości #wprzebraniach #kuprzygodzie #podsłońce Link

    Zobacz na facebook

    258 dni temu z Facebook

  • Różnimy się tylko kolorami, czy My dla świata większym zdziwieniem, czy świat dla nas? Projekt Trzynaście miesięcy słońca. Link

    Zobacz na facebook

    317 dni temu z Facebook